Dostava in načini plačila

Dostava


Pošiljke bodo dostavljene preko Pošte Slovenije:

  • stroški pošiljanja so za vse otroške vozičke 9,90 €
  • izdelke lahko brez plačila poštnine prevzamete in plačate v naši trgovini v Mariboru (kontaktirajte nas za informacije o prevzemu)
  • poštnina Hrvaška, Avstrija: 30 € za otroški voziček


Plačilo


1. Ob prevzemu v naši trgovini

  • Izdelke lahko prevzamete in plačate v naši trgovini: Lux4kids & boombo, Tržaška 67a, 2000 Maribor (Trgovski center E.Leclerc)


2. VISA/MASTERCARD PLAČILO PREKO SPLETA

Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika. Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico (MasterCard® in Visa). V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo.

Katere podatke boste morali vnesti?

  • Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
  • CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
  • Veljavnost (mesec in leto)


3. Plačilo po povzetju - Pošta Slovenije

V kolikor se odločite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno plačilo z gotovino ali bančno kartico. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila ob prevzemu osebno prisotni. Paket vas lahko počaka tudi na vaši pošti, če vas ob dostavi ni doma, kjer lahko plačate z bančno kartico oz. izberete način plačila, ki ga vaša lokalna pošta podpira.
Ne glede na višino naročila plačate strošek provizije plačila, ki jo Pošta Slovenije zaračuna kupcu in je odvisna od vrednosti odkupnine!
V primeru, da vam ta način ne ustreza, vas prosimo, da preberete tudi informacije o možnostih plačila po predračunu preko transakcijskega računa.


4. Plačilo po predračunu

Podatke za vplačilo naročila boste prejeli po elektronski pošti -  takoj po zaključku naročila.

Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obedelave.


Poškodbe pri transportu

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost takoj po prevzemu! V primeru poškodb pošiljke je kupec dolžan takoj celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu, ki je obvezan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.