Splošni pogoji

O podjetju


Spletno trgovino boombo.si upravlja podjetje:
AH RING d.o.o.
Magdalenski trg 9
2000 Maribor
Družba je vpisana v register podjetij v Mariboru pod matično številko : 6509274000
Družba je zavezana za plačilo DDV. ID za DDV SI75819171
Transakcijski račun družbe št.: SI56 0451 5000 2212 884 (NOVA KBM d.d.)


Naročanje


Spletna trgovina boombo.si uporabnikom interneta omogoča nakupovanje artiklov. Naročeno blago bomo odposlali praviloma najkasneje v roku navedenem ob posameznem artiklu. Navedeni rok začne teči pri prejemu naročila do 12. ure še isti dan, sicer pa prvi delovni dan po prejemu naročila. bumbo.si sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. Kupec lahko naročilo prekliče v roku 24ur od prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v obdelavi. Po izteku roka, preklic naročila ni možen.
Podjetje AH ring d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti tudi zavrne. Prosimo, preberite si tudi poglavje Dostava in plačilo. Ob prevzemu blaga dobi kupec en izvod pogodbe(računa), kopija in elektronsko naročilo pa bo shranjeno na sedežu podjetja, potrošnik pa ima dostop do kopije pogodbe in naročila s pisno zahtevo.

Za izdelke na zalogi je dobavni rok 2-3 dni, ali pa je prevzem možen takoj, če je izdelek na zalogi v naši trgovini. Dobavni rok ostalih izdelkov in vozičkov je predvidoma 2- 6 tednov! Lahko se zgodi, da kakšna barva ni dobavljiva v tem času, vendar vas o tem pravočasno obvestimo.

V poletnih mesecih se lahko dobavni rok tudi podaljša zaradi kolektivnih dopustov proizvajalcev.

 

Postopek vračila blaga

 

Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.

Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe vrnete na dva načina:

  1. Kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Trgovina z otroškimi vozički Lux4kids & boombo Maribor, Tržaška cesta 67/a, 2000 Maribor. Stroške vračila krije potrošnik. V primeru pošiljk z odkupnino si pridružujemo pravico sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine.
  2. S kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite v: Trgovina z otroškimi vozički Lux4kids & boombo Maribor, Tržaška cesta 67/a, 2000 Maribor in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.


Kako vrniti blago?

Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini. V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja AH ring d.o.o., Magdalenski trg 9, 2000 Maribor. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na info@boombo.si.


Reklamacije


Če kupec prejme paket, vidno poškodovan med transportom, ga takoj reklamira dostavni službi Pošte Slovenija, tako, da izpolni reklamacijski zapisnik in o tem obvesti ponudnika na elektronski naslov info@boombo.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom podjetja AH ring d.o.o.. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Pomoč pri naročanju


Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Za naročilo je potrebna predhodna registracija!
Izdelek lahko iščete po skupinah izdelkov v levem stolpcu - Prodajni program. Preprosto izberete želeno kategorijo.
V srednjem delu zaslona se prikažejo izdelki iz izbrane kategorije. S klikom na ime ali sliko izdelka se odpre nova stran, kjer je izdelek obširno opisan in kjer lahko slike tudi povečate.

Z gumbom 'V košarico' dodajate željene izdelke za nakup v košarico. Po izbranih izdelkih, ki ste jih med tem dodali v košarico pritisnete gumb 'Blagajna', kjer izberete način dostave. Prav tako lahko zamenjate naslov, če le ta ni enak vašemu prijavnemu. S klikom na gumb 'Nadaljuj z blagajno'v korakih 2 in 3 preverite vaše podatke, poštnino, skupno ceno in z gumbom 'Potrdi' potrdite vaše naročilo. Nakup je uspešno zaključen.

Pregled naročila:
V rubriki Prijava izpolnite vsa zahtevana polja. V rubriki Informacija o dostavi izberete način dostave in plačila, glede na izbrane izdelke v košarici: Težo izberite po svoji presoji, seveda pa npr. masažni stol ne spada v kategorijo do 2Kg.

Potrditev naročila lahko vidite skupni strošek vseh izdelkov, vključno s poštnino. Izdelke v košarici lahko še vedno popravljate, tako, da se z gumbom 'Uredi' vrnete na stran Košarica.

Nakup zaključite s potrditvijo, klikom na gumb 'Potrdi'. Čez nekaj trenutkov boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli pri vnosu v polje E-mail, prejeli sporočilo o opravljenem naročilu. Od tega trenutka je začel teči 24 urni rok, v katerem lahko naročilo prekličete, če pa bi želeli spremeniti naročilo, nam to spremembo sporočite po elektronski pošti na info@boombo.si. Po tem roku je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Naročilo(pogodba) je shranjena na sedežu podjetja, naročnik pa ima dostop do kopije pogodbe s pisno zahtevo. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Za podrobnejše informacije glede dobave posameznega modela oz. barve nas kontaktirajte!
Garancija velja 12 mesecev od dneva nakupa.

Garancijo lahko uveljavljate samo v povezavi z izpolnjenim reklamacijskim listom, ki ga vrnete na naš naslov ali e-pošto.



Pritožbe in spori


Lux4kids & boombo spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Lux4kids & boombo se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059 96 59 89 ali po elektronski pošt. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@boombo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Lux4kids & boombo se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Lux4kids & boombo prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi AH ring d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Lux4kids & boombo, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!